loading...
وبلاگ رسمی جاوید ستوده
جاوید بازدید : 88 1393/01/31 نظرات (0)

با عرض سلام خدمت شما خواننده عزیز.خیلی وقته که یه سوالی ذهنمو مشغول کرده و اون سوال اینه که چرا قرداد بازیکنانی مانند بازیکن استقلال یا بعضی از دیگر تیم ها که تعدادشان هم انگشت شماره از قرداد مسی و رونالدو هم بیشتره اونوقت در سایر رشته ها در ایران با وجود قشنگ بازی کردن و کسب مقام،قرارداد و امکانات آنها از بودجه مختص به فوتبال کمتره؟تازه اون بازیکنان خارجی هم درست بازی میکنن و طرفدار محبوب هم دارن ولی تو ایران...!!!من نمیدونم چرا با وجود درست بازی نکردن این فوتبالیست های ایرانی باز هم قردادهای میلیاردی میبندند و مسؤلان ککشون هم نمیگزه.فک میکنم تنها من این عقیده رو ندارم بلکه بیش از50%مردم این نظر رو دارن،خوب اگه با من موافقید بسم الله...........نظــــــــــــر یادتون نره.آیا شما هم با من موافقید؟

                                                                                                                          فعلا بای.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
افزایش بازدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 723
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 212
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 253
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 523
  • بازدید ماه : 1,522
  • بازدید سال : 8,677
  • بازدید کلی : 546,311